.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : مدیریت مازندران مهندسی محور شود
استاندار مازندران با تاکید براینکه مدیریت استان باید مهندسی محور شود، مهندسی افکار و گفتار را در این زمینه مهم برشمرد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور صبح پنجشنبه در نشست جامعه مهندسی استان از خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان یکی از نخبگان مهندسی دنیا یاد کرد و گفت: این دانشمند بزرگ توانست در مهندسی افکار نقش برجسته ای داشته باشد و شناخت خوبی نسبت به این دانشمند در جامعه مهندسی نیز وجود ندارد.

وی ادامه داد: هنوز در جامعه نقش و جایگاه مهندس شناخته نشده است و در معرفی جایگاه واقعی مهندسی با فرهنگ سازی در جامعه تلاش کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده اظهار داشت: ۳۰ سال سرویس جاسوسی اسرائیل برای ترور این شخصیت تلاش کرد و این نشان از بلندمرتبگی جایگاه مهندسی در کشور دارد.

استاندار مازندران خواستار جشنواره‌ای برای شهدای مهندس استان شد و گفت: باید جایگاه والای مهندس را به مردم معرفی کرد.

حسینی پور با تاکید اینکه مدیریت استان باید مهندسی محور شود، گفت: اگر بنا باشد تحول در مدیریت استان داشته باشیم، بدون مهندسی ممکن نخواهد بود و نیازمند مهندسی افکار هستیم.

وی تصریح کرد: باید افکار مدیران استان را از شکل سنتی به مدرن تغییر دهیم زیرا تمام کشورهای توسعه یافته روی مهندسی افکار کار کردند و گفتمان توسعه استان باید مهندسی شود.

وی مهندسی گفتمان را مهم برشمرد و گفت: باید در گفتمان سازی همه مردم را مشارکت دارد و به عنوان نمونه آزادسازی ساحل در فرصت ۲۰ روزه در افکار و گفتمان جامعه شکل گرفت./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.